Garantie en klachten
Op alle artikelen van Sanvita geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren. Heeft u een artikel ontvangen, waarbij dat niet het geval is, stuur dan een e-mail naar info@sanvitahealthy.be. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto’s, de omschrijving van de klacht en uw klantnummer/factuurnummer. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen.
Garantietermijn
De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wij hanteren de garantietermijn zoals gebruikelijk is bij levensmiddelen en cosmetica. Op de verpakking staat de uiterste houdbaarheidsdatum en de manier waarop het product bewaard moet worden. Indien hiervan afgeweken wordt, vervalt de garantie.
Vervallen van garantie
De garantie op een artikel vervalt wanneer er sprake is van onverantwoord gebruik in de vorm van ondeskundig gebruik, verkeerd gebruik of andere oorzaken waar Sanvita Healthy geen invloed op heeft. Ook vervalt de garantie als u wijzigingen aan het artikel hebt verricht, wanneer de artikelen voor andere doeleinden zijn gebruikt of op onzorgvuldige wijze zijn behandeld of bewaard.
Klacht melden
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen en de servicegerichtheid naar u als klant. We willen dat u tevreden bent over onze artikelen en dienstverlening. Heeft u een klacht over een artikel of onze service? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@sanvitahealthy.be of bellen met +316-23379907. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto’s, de omschrijving van de klacht en uw klantnummer/factuurnummer. Vervolgens nemen wij binnen twee werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen.
Bij klachten kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, die op het desbetreffende artikel van toepassing zijn.
Artikelen
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken