Retourneren en ruilen

Met uitsluiting van ondergenoemde voorwaarden, heeft u ten allen tijde en zonder opgaaf van reden het recht om een artikel binnen 14 dagen te retourneren of ruilen. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling per email dat u het artikel op basis van Wet Koop op Afstand retour wilt sturen of wilt ruilen. U dient hiervoor een mail te sturen naar info@sanvitahealthy.be. Via email wordt u ingelicht over de verdere procedure. Dit verschilt per aanvraag en kunnen wij alleen individueel in behandeling nemen.

Om geretourneerde artikelen weer te kunnen verkopen, is de verpakking en houdbaarheid van artikelen erg belangrijk. Artikelen dienen daarom in de originele verpakking en onbeschadigd retour te worden gestuurd en een redelijke houdbaarheidsdatum te hebben. Dit termijn is doorgaans twee maanden na retour ontvangst van de artikelen. Indien een verpakking toch beschadigd is, kan Sanvita Healthy ervoor kiezen het artikel deels te vergoeden. Schrijf in ieder geval geen tekst op de verpakking en plak geen stickers of plakband op de verpakking. Wij vragen u de retour te zenden artikelen in een doos te verpakken om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. De retourzending dient altijd voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd. Wij verzoeken u op de retourzending duidelijk het factuurnummer te vermelden.

Uitgesloten van retournering zijn:

  • Aangebroken, beschadigde of in gebruik genomen artikelen.
  • Artikelen die elders gekocht zijn dan via Sanvitahealthy.be

Sanvita Healthy behoudt het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te vergoeden. Dit kan zich voordoen wanneer de verpakking beschadigd is of het artikel gebruikt of beschadigd is. Ook kan Sanvita Healthy geen artikelen retour nemen waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is of in binnen enkele maanden gaat verstrijken.

Verzendkosten retourzendingen

Wettelijk zijn wij enkel verplicht de kosten van de te retourneren goederen te vergoeden, uitgezonderd als u een artikel ontvangen hebt, wat u niet besteld hebt. Daarnaast vergoeden wij de kosten van retourneren als het geleverde artikel kapot blijkt te zijn. In het geval dat u een artikel bij ons hebt besteld op basis van foutieve informatie op de site, worden de kosten van retourneren ook door ons vergoed. In alle andere gevallen zijn de kosten van retourneren voor eigen rekening.

Beschadigd artikel

Het kan helaas gebeuren dat u een artikel niet in goede staat ontvangt, doordat het bijvoorbeeld door transport beschadigd is. Wilt u een beschadigd artikel retourneren of ruilen? Neem dan uiterlijk binnen 14 dagen, nadat u de beschadiging hebt geconstateerd, contact met ons op. Wij nemen dan, samen met u door wat de beste oplossing is.

Artikel ruilen 

Uiteraard kunt u de bestelling omruilen. Neem daarvoor eerst contact met ons op. In overleg zetten wij alles in gang om de retourprocedure zo makkelijk mogelijk te maken.

 

Het adres voor retourzendingen is (Magazijn): 

Sanvita Healthy

Betreft: Retourzending

De Beverspijken 7d

5221 EE DEN BOSCH

Artikelen

Geen artikelen in winkelwagen.

Ervaringen

  • 23-08-2019 - Ik gebruik de capsules en bodylotion reeds sinds enkele weken....  lees meer
  • 11-07-2019 - Bizarre ervaring met paardenmelk. men moeder en ik hebben jarenlang...  lees meer
  • 08-12-2018 - Gebruik paardenmelk nu ruim een maand. Eerste twee weken waren...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2021 Sanvita Healthy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel